Si us plau, omple el següent formulari i ens posarem en contacte al més aviat possible.
Tenim oberta l’etapa d’infantil (“llavors”), i a partir del pròxim curs (setembre del 2025), Terra obrirà els primers cursos de Primària (“brot”). Actualment, estan obertes les matrícules per a nens i nenes d’entre 3 i 8 anys.
Al llarg dels pròxims anys anirem obrint els següents nivells educatius de manera progressiva. El nostre objectiu és acompanyar nens, nenes i joves dels 3 fins als 17 anys.
A Terra la ràtio és 1/10. Com a màxim hi ha deu nens/es per cada acompanyant, la qual cosa permet establir vincles profunds amb cadascun d’ells.
Un dels pilars de la nostra pedagogia és oferir una atenció personalitzada, que respecti les necessitats i els ritmes de cada persona. Per això, els grups i espais d’aprenentatge estan dissenyats per oferir una experiència d’aprenentatge de la màxima qualitat.
Som a Valldoreix (Barcelona). Tot i que seguim treballant per portar l’educació conscient a altres ciutats i països. Si estàs interessat/da a portar Terra al teu lloc de residència, contacta amb nosaltres
Sí. Terra compta amb l’homologació del Departament d’Ensenyament
Terra desenvoluparà els programes educatius en castellà, català i anglès. AQUÍ NO HI VA RES PERQUÈ AIXÒ HA VARIAT Apliquem la metodologia de l’Aprenentatge Integrat de continguts i Llengües Estrangeres (AICLE), originalment en anglès Content Language Integrated Learning (CLIL). De manera simultània tractem continguts relacionats amb el currículum alhora que aprenem una llengua estrangera. Així desenvolupem les competències de diverses àrees a través de la comunicació.
L’horari de Terra és de 8:30 h a 16:30 h. Disposem d’una franja flexible per a les entrades entre les 8:30 h i les 9:00 h per poder acompanyar aquest moment de manera relaxada. I també, una franja de sortida relaxada entre les 16:00 h i les 16:30 h.
Catering ecològic: A Terra donem molta importància a portar una nutrició conscient des de la infància. Per això comptem amb diferents opcions de menú per escollir (basal, sense gluten, sense lactosa, paleo, vegetarià i vegà).
Piscina: Els nens i nenes a Terra fan natació una vegada a la setmana, dins de l’horari escolar.
Excursions: Realitzem una sortida al mes, promovent des de l’etapa d’infantil un vincle sostenible amb la natura i l’entorn que ens envolta.
Transport: Servei de ferrocarril gratuït des de Barcelona.
Escola per a famílies: Realitzem trobades una vegada al mes amb les famílies per compartir i oferir eines pràctiques sobre temes d’educació i criança.
A Terra portem a terme una pedagogia pròpia i innovadora, basada en les 11 dimensions de l’Educació Conscient. És a dir, es tenen en compte tots els àmbits en què es desenvolupa la nostra existència (emocional, espiritual, corporal, social, comunicatiu, artístic, científic, emprenedor, creatiu, tecnològic i ambiental), i que considerem fonamentals perquè les noves generacions aprenguin a crear una vida plena i amb sentit.
Tot això basat en metodologies actives que combinen diferents estratègies d’acompanyament, situant els nens, nenes i joves al centre del seu propi creixement, i generant experiències d’aprenentatge riques i aplicades a la vida real.
Equilibrar i treballar amb diferents pedagogies i/o metodologies actives ens permet fomentar un aprenentatge més ric i significatiu, i més adequat a tots els alumnes ja que contemplem les diferents maneres d’aprendre de cada ésser humà. Hi ha estudis científics que demostren que el fet de poder disposar de diferents opcions d’aprenentatge fomenta que els nens i nenes s’involucrin activament en el seu propi procés educatiu, cosa que millora la seva comprensió del món i de si mateixos.
En ser una escola homologada, seguim el currículum oficial del Departament d’Ensenyament, assegurant que tots els continguts essencials siguin oferts. Però, a més, enriquim el currículum amb les 11 dimensions, treballant no només els aspectes acadèmics, sinó també la resta d’habilitats i competències de cada una de les dimensions que formen el nostre ésser.
A part d’això, fem un seguiment del procés d’aprenentatge, a través d’un sistema propi d’avaluació, on hi participen el nen/a, la família i els acompanyants. Això ens permet acompanyar el seu progrés i desenvolupament de manera integral i personalitzada.
A Terra tots/es aprenem de tots/es. Utilitzem el terme “acompanyant” per destacar el fet que la seva funció no consisteix només a transmetre coneixements, sinó a acompanyar a infants i joves en el seu procés de desenvolupament. Tots/es ells/es s’han (trans)format amb nosaltres i combreguen al 100% amb el nostre propòsit i valors essencials.
Per a Terra, els “deures” passen a ser “volers”: passar temps amb la família, ajudar amb la compra i les tasques a casa, visitar un museu, gaudir d’accions de voluntariat, inventar, anar a la muntanya, llegir, somriure són alguns exemples del que tots els nens/as haurien de fer en sortir de l’escola. El fet que continuïn activitats que han començat a l’escola, ve d’una motivació i interès pel desenvolupament d’aquesta. D’aquí el terme “volers”.
Envia’ns un correu a info@terraec.es i et respondrem al més aviat possible. Gràcies per l’interès.
En aquest curs en línia gratuït el fundador de Terra, Borja Vilaseca, comparteix 7 claus perquè les famílies es converteixin en el canvi que volen veure en els seus fills i filles.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam orci dolor non urna, donec nisi, a id. Tellus risus scelerisque sit donec. Turpis dui lobortis in neque, sit sollicitudin id sed.
Vols colaborar amb una donació?