Titulada en Educació Infantil i Primària, diplomada en Pedagogia Montessori i certificada en Disciplina Positiva a l’aula.
Des de l’inici de la seva formació, va sentir una profunda passió per l’educació, però aviat es va adonar que no volia seguir el camí tradicional. Aquesta inquietud la va portar a explorar altres enfocaments educatius, trobant en la Pedagogia Montessori una filosofia que ressonava amb la seva visió d’una educació més respectuosa i conscient que confiés en el potencial de l’ésser humà des de la primera infància.
Amb més de 6 anys d’experiència d’acompanyament a l’aula, sempre en escoles respectuoses dins i fora d’Espanya, ha tingut l’oportunitat d’implicar-se de manera significativa en els processos de millora de la qualitat educativa. Així, ha exercit rols clau en la creació i el desenvolupament d’escoles i projectes educatius innovadors. A més, moguda per l’entusiasme que la caracteritza i el desig de seguir obrint camí en el canvi de paradigma educatiu, ha participat en investigacions amb la Universitat de Valladolid i la Fundació COTEC sobre els processos de pensament docent.
La Carolina es considera una persona afortunada d’haver trobat el camí en què pot acompanyar la infància des d’una visió holística, integradora i conscient, gaudint del dia a dia a l’aula amb molta alegria (i també amb molta responsabilitat). Entusiasta de l’educació transformadora, treballa sempre amb l’objectiu d’inspirar tant educadors com nens i nenes a assolir el seu màxim potencial. Porta amb ella el compromís de nodrir ments brillants, cors compassius i esperits exploradors cap a un futur ple de possibilitats infinites.
A més, en el seu temps lliure li encanta cosir, llegir i meditar… posar la mirada cap a dins per poder continuar acompanyant cap a fora.